May 23, 2021

Raadsvergadering 18 mei 2021: inspreekbeurt Carrette en Timmer

 
 
Inspreekbeurt door Harm Carrette.

Geachte raad,
Ik heb getwijfeld of ik op dit moment wel moest inspreken over het agendapunt 19: ruimtelijke ontwikkelingen. Wellicht te voorbarig omdat ik als burger het uiteindelijke raadsvoorstel nog niet helemaal in beeld heb.
Maar de inhoud van het perscommuniqué en de nieuwsbrief is van dien aard dat ik erg ongerust ben over wat uiteindelijk het voorstel van het college zal zijn.
Ben ik dan helemaal niet tevreden?
 
Lees verder.
 


 
Inspreekbeurt door Bunk Timmer.

Beste raadsleden u heeft er via een persverklaring kennis van kunnen nemen, het college is er uit.  
Zij ziet af van de rondweg, omdat daar geen draagvlak voor is. Daarnaast wijst het college opnieuw de Knuppeldam aan als locatie voor de busremise en tot slot is de uitbreiding van het bedrijventerrein van de baan.
Dit college heeft er ruim 10 maanden de tijd voor nodig gehad en zo’n 40 duizend euro om er achter te komen dat er geen draagvlak is voor de rondweg. Althans nu nog niet.